ערכי החברה

 

וילוןהלקוח במרכז
כל תהליך המבוצע בארגון מתבסס על ההנחה כי אנו כאן עבור הלקוח ועבור השגת מטרותיו ויעדיו האישיים, הארגוניים והעסקיים.

אמון, אמינות ושקיפות אל מול לקוחותינו
כל התהליכים שאנו מבצעים בארגון מבוצעים בשקיפות מליאה מול הלקוח, תוך ביסוס של אמון ואמינות בינינו לבין הלקוח,מנהלי החברה ועובדיה.

דיסקרטיות
כיועצים ארגוניים אנו מבינים את הרגישות הרבה הנדרשת מאיתנו עם כניסתנו לארגון. שמירה על דיסקרטיות מלאה בתוך הארגון ומחוצה לו היא חלק מהותי באתיקה המקצועית שלנו. אנו נדרשים לסודיות מוחלטת בכל הקשור לארגון באם זה בקשר עם המנהלים או חשיפה לפן העסקי פיננסי של הארגון.

צניעות וענווה
יועצים פועלים בתוך ארגונים שבעליהם, המנהלים והעובדים הינם בעלי ידע רחב ומקיף על הארגון והסביבה בה הוא פועל. תפקידנו, בין השאר, לסייע ולהציף ידע זה ולמנף אותו לטובת הארגון.

מקצוענות 
אנו מחויבים לפרקטיקות ייעוציות חדשניות וברמה המקצועית הגבוהה ביותר תוך התאמתן לצרכי הארגון, מטרותיו ויעדיו .


מאמרים אחרונים
חמשת ה – w של קבלת החלטות

חמשת ה – w של קבלת החלטות

בכל פעם כשאני נכנס לארגון חדש, אחד הדברים המעניינים אותי ביותר הוא – תהליך קבלת ההחלטות בארגון. מעבודתי בניהול ובייעוץ הגעתי למסקנה כי תהליכי קבלת ההחלטות בארגון הינם התהליכים המסקרנים

אסטרטגיות מחשבות קיצן לאחור

אסטרטגיות מחשבות קיצן לאחור

שששש…. אם תהיו בשקט, אבל ממש בשקט, בלילה, כשהמולת הרכבים נאלמת, תוכלו לשמוע את רעש השבר. לפעמים תשמעו את הסדקים נבקעים ואם יתמזל מזלכם תשמעו את רעש ההתרסקות עצמה. לא

לתכנים נוספים בבלוגים והרצאות, לחצו כאן

ליעוץ ראשוני